UMMATUN WAHIDA
وَ اِنَّ ہٰذِہٖۤ اُمَّتُکُمۡ اُمَّۃً وَّاحِدَۃً وَّ اَنَا رَبُّکُمۡ فَاتَّقُوۡنِ ۵۲﴾
Wa-inna hathihi ommatukum ommatan wahidatan waana rabbukum faittaqooni

En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
{Qs al Muminun ayah 52}
UMMATUN WAHIDA
وَ اِنَّ ہٰذِہٖۤ اُمَّتُکُمۡ اُمَّۃً وَّاحِدَۃً وَّ اَنَا رَبُّکُمۡ فَاتَّقُوۡنِ ۵۲﴾
Wa-inna hathihi ommatukum ommatan wahidatan waana rabbukum faittaqooni

En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
{Qs al Muminun ayah 52}
UMMATUN WAHIDA
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

UMMATUN WAHIDA

Wa-inna hathihi ommatukum UMMATUN WAHIDATAN waana rabbukum faittaqooni En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De gebedstijden België en Nederland

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ummatun_wahida
Admin
Ummatun_wahida


Aantal berichten : 419
Registratiedatum : 09-12-12

De gebedstijden België en Nederland Empty
BerichtOnderwerp: De gebedstijden België en Nederland   De gebedstijden België en Nederland Emptywo dec 19, 2012 1:52 pm

De gebedstijden België en Nederland Kaligrafibesmele005

http://www.risallah.com/islam/gebedstijden.php

Let op!

Gebedstijden kunnen worden berekent a.d.v. verschillende berekenmethodes (voor deze gebedstijden is gebruik gemaakt van de rekenmethode 'Muslim World League'). Daarom kan het voorkomen dat onderstaande gebedstijden niet overeenkomen met de gebedstijden die je gewend bent! Gebruik deze gebedstijden dus slechts als indicatie en vraag bij twijfel een gebedskalender op bij de plaatselijke moskee!

Voor deze gebedstijden wordt gebruik gemaakt van een script van IslamicFinder.org. Bezoek voor meer informatie of om je eigen gebedstijden te berekenen de website www.islamicfinder.org

Terug naar boven Ga naar beneden
https://ummatun-wahida.1forum.biz
 
De gebedstijden België en Nederland
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
UMMATUN WAHIDA :: As salaat- gebed :: Leer hier het gebed-
Ga naar: