UMMATUN WAHIDA
وَ اِنَّ ہٰذِہٖۤ اُمَّتُکُمۡ اُمَّۃً وَّاحِدَۃً وَّ اَنَا رَبُّکُمۡ فَاتَّقُوۡنِ ۵۲﴾
Wa-inna hathihi ommatukum ommatan wahidatan waana rabbukum faittaqooni

En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
{Qs al Muminun ayah 52}
UMMATUN WAHIDA
وَ اِنَّ ہٰذِہٖۤ اُمَّتُکُمۡ اُمَّۃً وَّاحِدَۃً وَّ اَنَا رَبُّکُمۡ فَاتَّقُوۡنِ ۵۲﴾
Wa-inna hathihi ommatukum ommatan wahidatan waana rabbukum faittaqooni

En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
{Qs al Muminun ayah 52}
UMMATUN WAHIDA
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

UMMATUN WAHIDA

Wa-inna hathihi ommatukum UMMATUN WAHIDATAN waana rabbukum faittaqooni En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Eerste oproep van NOODPOT VOOR DE UMMAH

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ummatun_wahida
Admin
Ummatun_wahida


Aantal berichten : 419
Registratiedatum : 09-12-12

Eerste oproep van NOODPOT VOOR DE UMMAH Empty
BerichtOnderwerp: Eerste oproep van NOODPOT VOOR DE UMMAH   Eerste oproep van NOODPOT VOOR DE UMMAH Emptydo jan 10, 2013 1:30 pm

Eerste oproep van NOODPOT VOOR DE UMMAH Kaligrafibesmele005

Eerste oproep van NOODPOT VOOR DE UMMAH Fotodr


Assalamu 'Alaykoem wa Rahmatoellaahi wa Barakatoeh,

We hebben even jullie aandacht nodig, lees en huiver mee.. Laten we treuren om ons zelf Ya Akhawaat. Hoe is de situatie van onze broeders en zuster in Nederland en België? Met name de praktiserende moslims, die dag na dag worden geconfronteerd met de ergste zaken. Dit omdat Allaah Soebhanahu wa ta'aala van hen houd. Want wij weten dat Hij soebhanahu wa ta'aala enkel en alleen de gene van wie Hij houd beproefd.

We krijgen elke keer mailtjes, smsje, WhatsAppjes.. Van zusters die om onze hulp schreeuwen. Zij redden het niet of zij zijn ontnomen van hun mannen.. Hasboena Allaah wa ni'mal wakeel.

Wij moeten voor ze klaar staan met het beste, en zoals wij weten is de beste vorm dat je er met je handen wat aan gaat doen, anders met je tong, en de zwakste vorm is met je hart. We doen dagelijks du'aa voor ze. We spreken dagelijks met ze.. We gaan dagelijks naar ze toe. We helpen ze, maar het is steeds niet genoeg laa hawla wa laa quwatta illaa bi Allaah.

Khayr inshaa Allaah, we kunnen er nog veel langer over doorgaan. Maar waar het dus op neerkomt zusters is dat we moeten gaan opstaan voor ze. Zodat we vol trots kunnen zeggen "Wij staan achter jullie, wij zijn er voor jullie 24/7"

Akhawaat, wij zijn ''Noodpotje voor de Ummah'' wij willen zoveel veel mogelijk zusters helpen, door ze financieel te steunen, brieven, mails etc

We kunnen elk een bedragje van bijvoorbeeld €5,- of meer aan de kant zetten voor deze zusters. Of niet? Gewoon per maand.. Zodat we ze kunnen helpen bi idni Allaah. Dat geld gaat dan in een 'noodpotje' elke keer wanneer er een zuster in nood zit, en we weten dat het echt is. En dat ze werkelijk geld nodig heeft kunnen we haar helpen.

Wij zamelen ook kleding in. Dit voor de zusters die zichzelf en of hun kindjes geen kleding kunnen veroorloven

Voor meer info , volg deze rubriek goed op of je kan ons mailen op noodpotje-ummah@live.nl /noodpotje@gmail.com

Moge Allaah jullie behouden, zegenen en beschermen !!

Wa 'Alaykoem salaam,
De zusters van Noodpot voor de Ummah

Terug naar boven Ga naar beneden
https://ummatun-wahida.1forum.biz
 
Eerste oproep van NOODPOT VOOR DE UMMAH
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Doel van " Noodpot voor de Ummah" ?
» De eerste openbaring van Al Quran:
»  De eerste Bay’at [verdrag van] Al-’Aqabah:
» De profeet [صلى الله عليه وسلم] zijn jeugd en eerste huwelijk:

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
UMMATUN WAHIDA :: Noodpot voor de Ummah :: Noodpot voor de Ummah-
Ga naar: