UMMATUN WAHIDA
وَ اِنَّ ہٰذِہٖۤ اُمَّتُکُمۡ اُمَّۃً وَّاحِدَۃً وَّ اَنَا رَبُّکُمۡ فَاتَّقُوۡنِ ۵۲﴾
Wa-inna hathihi ommatukum ommatan wahidatan waana rabbukum faittaqooni

En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
{Qs al Muminun ayah 52}
UMMATUN WAHIDA
وَ اِنَّ ہٰذِہٖۤ اُمَّتُکُمۡ اُمَّۃً وَّاحِدَۃً وَّ اَنَا رَبُّکُمۡ فَاتَّقُوۡنِ ۵۲﴾
Wa-inna hathihi ommatukum ommatan wahidatan waana rabbukum faittaqooni

En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
{Qs al Muminun ayah 52}
UMMATUN WAHIDA
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

UMMATUN WAHIDA

Wa-inna hathihi ommatukum UMMATUN WAHIDATAN waana rabbukum faittaqooni En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Doel van " Noodpot voor de Ummah" ?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ummatun_wahida
Admin
Ummatun_wahida


Aantal berichten : 419
Registratiedatum : 09-12-12

Doel van " Noodpot voor de Ummah" ? Empty
BerichtOnderwerp: Doel van " Noodpot voor de Ummah" ?   Doel van " Noodpot voor de Ummah" ? Emptydo jan 10, 2013 1:10 pm

Doel van " Noodpot voor de Ummah" ? Kaligrafibesmele005

Deze project is opgezet om te dienen als luidspreker voor behoeftige moslims. Iedereen kent de mails waarin wordt opgeroepen om een financiële bijdrage te geven om een bepaalde broeder of zuster te helpen. De betrouwbaarheid van dit soort berichten valt soms te betwijfelen, waardoor velen zich onthouden van het uitgeven van geld. Deze project is bedoeld om die oproepen te plaatsen waarvan wij honderd procent zeker zijn dat ze betrouwbaar zijn. Wij zijn ófwel zelf óf via-via in contact met de betreffende persoon/personen. Daarnaast is het ons doel om met deze Site een breder publiek te bereiken.


Wij zijn een groep zusters waarvan de harten dagelijks huilen om de vergeten Ummah.


We, hebben de naam : NOODPOT VOOR DE UMMAH met een zeker intentie gekozen.
Deze site is gemaakt door en voor zusters, er staan verschillende onderwerpen op met belangrijke informatie over de Ummah en hoe we deze Ummah kunnen helpen. Onze organisatie welke volledig op vrijwillige basis is , dus zonder geldelijke vergoeding.

Onze belangrijkste punten?

Investeer je kennis, tijd en energie , bezit omwille van Allaah de Verhevene en help ons om de Ummah te helpen!

We werken voornamelijk met vrouwelijke vrijwilligers.

We hopen dat we de Ummah kunnen helpen en adviseren die in moeilijke situaties verkeren volgens al Quran en de sunah van Rassoel Allah salla Allah alayhi wasalam .

Ook is er aandacht voor de vergeten Ummah en andere moslims die in moeilijkheden verkeren zoals oorlog ziekte ,dood en verderf.

En de gelovige mannen en de gelovige vrouwen zijn elkaars helpers.” (surah at taubah ayah 71)



Steun ons daar waar nodig is, deel deze project ook mee met andere zusters in Islam en breng deze ayah tot werkelijkheid


Moge Allah jullie allemaal beschermen en genadig zijn amien.

Moge Allah al onze onderdrukte broeders en zusters bevrijden amin
wasalamu Alaykum
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ummatun-wahida.1forum.biz
 
Doel van " Noodpot voor de Ummah" ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eerste oproep van NOODPOT VOOR DE UMMAH
» Wat is de Shariah en ons doel?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
UMMATUN WAHIDA :: Noodpot voor de Ummah :: Noodpot voor de Ummah-
Ga naar: