UMMATUN WAHIDA
وَ اِنَّ ہٰذِہٖۤ اُمَّتُکُمۡ اُمَّۃً وَّاحِدَۃً وَّ اَنَا رَبُّکُمۡ فَاتَّقُوۡنِ ۵۲﴾
Wa-inna hathihi ommatukum ommatan wahidatan waana rabbukum faittaqooni

En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
{Qs al Muminun ayah 52}
UMMATUN WAHIDA
وَ اِنَّ ہٰذِہٖۤ اُمَّتُکُمۡ اُمَّۃً وَّاحِدَۃً وَّ اَنَا رَبُّکُمۡ فَاتَّقُوۡنِ ۵۲﴾
Wa-inna hathihi ommatukum ommatan wahidatan waana rabbukum faittaqooni

En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
{Qs al Muminun ayah 52}
UMMATUN WAHIDA
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

UMMATUN WAHIDA

Wa-inna hathihi ommatukum UMMATUN WAHIDATAN waana rabbukum faittaqooni En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Beloning voor het houden omwille van Allah

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ummatun_wahida
Admin
Ummatun_wahida


Aantal berichten : 419
Registratiedatum : 09-12-12

Beloning voor het houden omwille van Allah Empty
BerichtOnderwerp: Beloning voor het houden omwille van Allah   Beloning voor het houden omwille van Allah Emptyzo feb 03, 2013 11:14 pm

Beloning voor het houden omwille van Allah Kaligrafibesmele005



“Voor degenen die omwille van Mijn Glorie van elkaar houden zullen er zuilen van licht zijn waar de Profeten en martelaren jaloers op zullen zijn.”

In Tirmidhi staat dat Mu’adh (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft overgeleverd dat de Boodschapper van Allah (vrede en zegeningen zij met hem) deze woorden van Allah, de Heer van Eer en Glorie, aanhaalde in deze hadith qudsi.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ummatun-wahida.1forum.biz
 
Beloning voor het houden omwille van Allah
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vergeving van Allah
»  Allah beloont vasten
» Hoe begon Rassoel Allah salla Allah alayhi wasalam het gebed?
» Beloning van lezen van Surah Al kahf op vrijdag
» Beloning voor geduldig blijven bij overlijden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
UMMATUN WAHIDA :: Ahadith :: Hadith Qudsi-
Ga naar: