UMMATUN WAHIDA
وَ اِنَّ ہٰذِہٖۤ اُمَّتُکُمۡ اُمَّۃً وَّاحِدَۃً وَّ اَنَا رَبُّکُمۡ فَاتَّقُوۡنِ ۵۲﴾
Wa-inna hathihi ommatukum ommatan wahidatan waana rabbukum faittaqooni

En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
{Qs al Muminun ayah 52}
UMMATUN WAHIDA
وَ اِنَّ ہٰذِہٖۤ اُمَّتُکُمۡ اُمَّۃً وَّاحِدَۃً وَّ اَنَا رَبُّکُمۡ فَاتَّقُوۡنِ ۵۲﴾
Wa-inna hathihi ommatukum ommatan wahidatan waana rabbukum faittaqooni

En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
{Qs al Muminun ayah 52}
UMMATUN WAHIDA
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

UMMATUN WAHIDA

Wa-inna hathihi ommatukum UMMATUN WAHIDATAN waana rabbukum faittaqooni En voorwaar, deze godsdienst (de Islam) is jullie godsdienst, de enigste. En Ik ben jullie Heer, vreest Mij daarom.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wij ummatun wahida zijn er vanuit dat de Islamitische geneeskunde verheven is boven alle andere vorm van geneeskunde

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ummatun_wahida
Admin
Ummatun_wahida


Aantal berichten : 419
Registratiedatum : 09-12-12

Wij ummatun wahida  zijn er vanuit dat de Islamitische geneeskunde verheven is boven alle andere vorm van geneeskunde Empty
BerichtOnderwerp: Wij ummatun wahida zijn er vanuit dat de Islamitische geneeskunde verheven is boven alle andere vorm van geneeskunde   Wij ummatun wahida  zijn er vanuit dat de Islamitische geneeskunde verheven is boven alle andere vorm van geneeskunde Emptyza jan 26, 2013 10:21 am

Wij ummatun wahida  zijn er vanuit dat de Islamitische geneeskunde verheven is boven alle andere vorm van geneeskunde Kaligrafibesmele005

Wij zijn er van bewust en geven het openlijk toe dat wij, Ummatun Wahida de islamitische geneeskunde verheven zien boven elke andere vorm van geneeskunde.

De regel die hieruit voortvloeit is dat er niks geplaatst wordt van een remedie van de geneeskunde van de ongelovigen. Dwz. Alles wat Allaah geopenbaard heeft via de Qur'aan en Soenna zoals de Profeet ons deze heeft onderwezen, en de grote, vrome geleerden deze hebben begrepen en aan ons verder uitgelegd zijn toegestaan.

Tenzij een ziekte dat besproken wordt door de ongelovigen maar dan met de vermelding erbij wat eraan gedaan kan worden van de islamitische geneeskunde als oplossing.

wa Allahu a3lem
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ummatun-wahida.1forum.biz
 
Wij ummatun wahida zijn er vanuit dat de Islamitische geneeskunde verheven is boven alle andere vorm van geneeskunde
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Doe'a is een vorm van aanbidding
» Het Islamitische dieet
» De vernietiging van de Islamitische Khilafah (Kalifaat) Anwar Al-Awlaki
»  Wat is de wijsheid achter het vasten van de 13e, 14e en 15e van iedere Islamitische maand?
»  Islamitische oordeel voor degene die SPOTTEN met de Profeet alayhi salam

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
UMMATUN WAHIDA :: Het volgen van de Sunah :: Authentieke Geneeskunde volgens de Soennah-
Ga naar: